Lekker varen door ‘The Dutch Channels’! - Reisverslag uit Chilaw, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Lekker varen door ‘The Dutch Channels’! - Reisverslag uit Chilaw, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Lekker varen door ‘The Dutch Channels’!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

22 December 2014 | Sri Lanka, Chilaw

Lekker varen door ‘The Dutch Channels’!

Dag 3

Vanochtend zijn we eerst naar de markt in Negombo gegaan. Daar zagen we de lokale bevolking de inkopen doen. We zijn ook even over de vismarkt gelopen. Daarna gingen we naar een gebouwe/tunnel uit de VOC tijd.

Om 11.00 uur begon de boottocht door het groen. Het waren de Dutch Channels. Het was prachtig mooi. Lekker in de rust!! Om 13.00 uur waren we terug bij het hotel. Ik ben weer de lokale bus ingegaan en heb er wel 1,5 uur ingezeten. Toen kwam ik bij Chilaw aan. Daar was het druk en echt niet toeristisch. Om 15.30 uur ben ik terug naar het hotel gegaan.

Vanavond om 19.00 uur zullen we met z’n allen gaan eten….witte rijst!! En de rest.


Morgen gaan we een stuk noordelijker met de bus.
Ik laat mij verrassen.

Groeten vanuit Ceylon!!
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Chilaw

Sjuul

Ik ga op weg naar de malediven. 23 daagse reis. Tevens bezoek ik Sri Lanka en Abu Dhabi.

Actief sinds 13 Dec. 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5851

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

Mijn 13e wereldreis buiten de EU!!

Landen bezocht: