Ik geloof er …….. in!! - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Ik geloof er …….. in!! - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Ik geloof er …….. in!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

23 December 2014 | Sri Lanka, Anuradhapura

Ik geloof er …….. in!!

Dag 4

De tijd vliegt voorbij. Het weer is nu Nederlands, zo nu en dan komt er namelijk een buitje voorbij. Dat maakt niet uit. We blijven genieten van het land. Vandaag was ook weer een mooie dag.

Vanochtend zijn we met de bus naar het noorden gereden. In de middag zijn we bij een site lang gegaan. Daar waren veel apen en kwamen ook twee monniken aan. Vervolgens hebben we op de blote voeten een hele berg beklommen. Uit respect deden we de schoenen uit. We moeten dus even afzien voordat we boven kwamen. Daar hadden we een heel mooi uitzicht. Het was super om te zien.

Sri Lanka is tot nu toe echt mooier dan verwacht. Ja goed. We eten veel rijst, maar het land zelf is mooi. Hopelijk wordt het weer nog iets beter (zonnig). Anders genieten we hier gewoon van!

Dit was het weer, tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Sjuul Stappers

• 23 December 2014 - 15:07

José Beesel:

Hallo Sjuul,

Je hebt er al weer een paar dagen opzitten,maar zo te zien aan de foto's en jou verslag is het weer genieten.
    Sjuul wij wensen jou fijne dagen en een goed 2015