Kerstavond, wat een feest!! - Reisverslag uit Polonnaruwa, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Kerstavond, wat een feest!! - Reisverslag uit Polonnaruwa, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Kerstavond, wat een feest!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

25 December 2014 | Sri Lanka, Polonnaruwa

Kerstavond, wat een feest!!

Dag 6

Het is momenteel de eerste kerstdag. Gisteravond ging het los. Eerst om 20.00 uur lekker dineren. Het was een gigantisch groot buffet. Met van alles erop en aan. Het was gezellig en lekker. De live muziek was echt niet goed, maar bracht wel sfeer. Daar gaat het om! Het was echt lachen.

Rond 22.00 uur gingen de eerste de dansvloer op. Op een gegeven moment was er een soort van modeshow. De vrouwen werden verkleed met ‘kranten’. Moderner kan NIET!! Om 23.00 uur waren de meeste hotelgasten naar bed en kwam spontaan de Kerstman aan. Toen we die zagen, besloten we als jongerengroep nog maar niet naar bed te gaan. Het was een hele belevenis ‘kerstavond in Sri Lanka’.

Vanochtend zijn we weer naar verschillende sites gegaan. Het mooi om die oude dorpen te zien. Het is hier goed toeven. De zon liet zich weer zien en morgen nog meer misschien!!

We zullen het zien en beleven. Ik ben blij dat ik deze kerst niet in het kikkerlandje ben gebleven!!

Groeten uit Sri Lanka,
Sjuul Stappers

• 25 December 2014 - 14:01

Pap:

Ich zeen det ze ur weer noa diene zin haes, bliej veur dich des ze aan ein good gevulde toafel hubs kenne aanschuuve den is der altied wat veur dich der biej. Noe ut zunkle nach en den ken ze dien rus weer pakke want dink doa auch aan. Effe aafschakele, kop vriej make en dien lief en mer auch dien gedachte verziite is ontzettend belangriek. maak der eine sjoene tied van en maak dich op veur eine goeje roetsj ut nieje joar in.

• 25 December 2014 - 22:43

Lotte:

Ha breur!!

Zoe noow Bin ik weer gans beejgelaeze... Fijn huur desse t weer nao diene zin hes dao.
    As ik zoe dien foto's zeen van Sri Lanka duit det mich erg dinke aan India.....
    Weej hebbe heej al 2 kerstdaag d'r opzitte morge nog Rintje en den weer efkes t gewoeen leave...

Kust