Ik pluk de DAG i.p.v. de THEE!! - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Ik pluk de DAG i.p.v. de THEE!! - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Ik pluk de DAG i.p.v. de THEE!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

29 December 2014 | Sri Lanka, Bandarawela

Ik pluk de DAG i.p.v. de THEE!!

Dag 10

Het is alweer dag 10 en……we hebben de zon vandaag weer veel gezien. Het was weer TROPISCH!! Lekker vakantiegevoel met prachtige uitzichten over de diepe dalen.

Gisteren duurde het een uur langer dan verwacht. We hadden file in het dorp van het hotel. Daar was namelijk de PRESIDENT op bezoek. Er waren wel meer dan 200 bussen uit het hele land op af gekomen en alles stond muurvast! Eenmaal bij het hotel was het ene na het andere drankje uitverkocht! Dat zou in Nederland echt niet kunnen. Gelukkig zijn we vanochtend weer verder gereden.

We zijn eerst naar een Theeplantage gegaan. Daar kwamen we rond 9.00 uur aan. We moesten een short aan voordat we de fabriek in mochten gaan. Het was thee die verkocht werd aan o.a. Lipton. Het uitzicht was echt mooi. Dat is VAKANTIE. Dat is SRI LANKA!!

Daarna hebben we nog een 3 uur door het prachtige landschap mogen rijden en genieten van het uitzicht.

Het was GEWELDIG!!

Groeten uit een zonnig SRI LANKA!!
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Bandarawela

Sjuul

Ik ga op weg naar de malediven. 23 daagse reis. Tevens bezoek ik Sri Lanka en Abu Dhabi.

Actief sinds 13 Dec. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 5849

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

Mijn 13e wereldreis buiten de EU!!

Landen bezocht: