RAFTEN IN SRI LANKA!! - Reisverslag uit Nuwara Eliya, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu RAFTEN IN SRI LANKA!! - Reisverslag uit Nuwara Eliya, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

RAFTEN IN SRI LANKA!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

29 December 2014 | Sri Lanka, Nuwara Eliya

RAFTEN IN SRI LANKA!!

Dag 9

Het is alweer dag 9. De tijd vliegt voorbij. Dat is een slecht teken voor mij. Het land Sri Lanka is echt mooi. Vandaag mag er ook weer zijn. Ik ben vandaag echt NAT geworden!!

RAFTEN!!
Vanochtend zijn we gaan raften op de rivier. Het was een leuke actieve bezigheid met enkele steile rotsformaties. Het was lachen aan boord. Iedereen heeft ook een stukje in het water zich zonder de boot met de rivier mee laten gaan. Verder hadden we allemaal een peddel en moesten we hard werken om de rotsen niet te raken.

Daarna zijn we lekker gaan lunchen en reden via een theeplantage en prachtige weg naar het volgende hotel.

Het was weer een mooie dag.

Met vriendelijke groet,
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Nuwara Eliya

Sjuul

Ik ga op weg naar de malediven. 23 daagse reis. Tevens bezoek ik Sri Lanka en Abu Dhabi.

Actief sinds 13 Dec. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 5848

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

Mijn 13e wereldreis buiten de EU!!

Landen bezocht: