Cultuursnuiven, tijdens de dans show in Kandy! - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Cultuursnuiven, tijdens de dans show in Kandy! - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Cultuursnuiven, tijdens de dans show in Kandy!

Door: Sjuul, Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

27 December 2014 | Sri Lanka, Kandy

De dans show in Kandy.
Dag 8

De eerste weer zit erop. Ik heb een veel beter beeld van Sri Lanka. En zoals jullie weten zit het glas nog half vol, want ik heb nog een hele week Sri Lanka te gaan. Dan komen de Malediven en als toetje nog even Abu Dhabi.

De eerste week heb ik mij goed vermaakt en veel gezien, ervaren en beleefd. Het was een mooie week. Hopelijk wordt het de komende week iets zonniger, maar daar kun je niet aan doen. En dingen waar je niets aan kunt doen…..moet je je ook niet druk over maken. Ik neem hier iedere dag zoals hij komt. En als vandaag de zon niet schijnt, weet ik dat ik deze reis altijd nog de zon te zien krijg!! 100% garantie!!

Vanochtend eerst naar een juwelier geweest met de hele groep. Daar werden kettingen en ringen gekocht. Vervolgens hebben we met de bus een stadstour gemaakt en om 17.00 uur zijn we naar een dans show gegaan. Altijd mooi om lokale culturen te zien. Daar kun je veel uit leren.

Om 20.00 uur was ik terug bij het hotel en ik ga nu slapen. Morgen wordt ik gegarandeerd NAT!! We gaan RAFTEN!!

Dit was het weer, tot morgen.

Groeten uit kandy,
Sjuul Stappers


  • 29 December 2014 - 08:26

    Lotte:

    Ha Sjuul,

    As ik de foto's zeen duit mich det truuk dinke aan miene Tied in India. Veural die foto van de dans... ik heb toen nog een sjilderie mei genaome met een geschminkte kop d'r op.
    Heej lik n pak snieje... dus doow klaags det t beej dich wat wermer meug zien... Asse wils ruile ken det:D
    Ik heb al in alle vruugte de paad vreej gemak heej veur de praktijk en gao noow weer aant werk.

    kusz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Sjuul

Ik ga op weg naar de malediven. 23 daagse reis. Tevens bezoek ik Sri Lanka en Abu Dhabi.

Actief sinds 13 Dec. 2014
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 5837

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

Mijn 13e wereldreis buiten de EU!!

Landen bezocht: