ZALIG KERSTFEEST!! - Reisverslag uit New Town, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu ZALIG KERSTFEEST!! - Reisverslag uit New Town, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

ZALIG KERSTFEEST!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

24 December 2014 | Sri Lanka, New Town

Dag 5

Kerstavond in Sri Lanka….

24 december wordt ook hier in Sri Lanka een kerstavond gevierd. Om 19.00 uur moeten we eerst naar de cocktailbar. Vervolgens om 19.30 uur krijgen we een uitleg over het eten en om 20.00 start de live muziek. Dat is KERST in Sri Lanka. Ik laat me verrassen.

Gisteravond zijn we met 6 TUK-TUK taxi’s 20min. verderop gaan uiteten bij Milano. Het was gezellig en we hebben goed gegeten. Ik ben niet te laat naar bed gegaan omdat ik vanochtend weer om 7.00 uur moest opstaan om naar verschillende historical sites te gaan. Die bouwkunst is mooi om te zien. Ze lijken op elkaar, maar de verschillen maken het interessant.

Nu is het 18.00 uur en maak ik mij klaar voor het kerstdiner!!

Vanuit Sri Lanka wens ik jullie allemaal een ZALIG KERSTFEEST!!!

Groeten van Sjuul Stappers

  • 24 December 2014 - 16:19

    Mientje:

    Jij ook fijne zonnige Kerst. Als jij in bed ligt gaan wij eten bij tante Annie.
    enjoy your mael.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, New Town

Sjuul

Ik ga op weg naar de malediven. 23 daagse reis. Tevens bezoek ik Sri Lanka en Abu Dhabi.

Actief sinds 13 Dec. 2014
Verslag gelezen: 734
Totaal aantal bezoekers 5842

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

Mijn 13e wereldreis buiten de EU!!

Landen bezocht: