Op weg naar de MALEDIVEN!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Op weg naar de MALEDIVEN!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Op weg naar de MALEDIVEN!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

13 December 2014 | Nederland, Venlo

December 2014
Verslag 1

Hallo allemaal,

De tijd van ‘gaan’ is weer gekomen. Het half jaar zit er alweer bijna op. Nog één week werken en dan gaat het gebeuren. Ik ga Nederland weer verlaten en zal via deze site jullie bijpraten.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome gaan, daarom ga ik komende week ‘vliegensvlug’. Dat is de snelste manier. In Rome heb ik een overstap alvorens ik doorvlieg naar Colombo in Sri Lanka. Daar begint mijn 23 daagse reis.

De reis gaat als volgt: Nederland – Duitsland – Italië – Sri Lanka – Malediven – Verenigde Arabische Emiraten – Duitsland – Nederland.

In totaal komt de teller in 2014 uit op 15 landen:
1 België
2 Botswana
3 China
4 Duitsland
5 Frankrijk
6 Hong Kong
7 Italië
8 Kenia
9 Mauritius
10 Namibië
11 Sri Lanka
12 Verenigde Arabische Emiraten
13 Zambia
14 Zimbabwe
15 Zuid Afrika

Nog 7 nachten slapen en dan ga ik de lucht in…..


Tot het volgende bericht vanuit het buitenland.
Groeten Sjuul Stappers

  • 13 December 2014 - 22:01

    Sjuul Stappers:

    De 3e reis buiten de EU van 2014!!


    - Kijk voor de reis naar Taiwan, Hong-Kong en Macau op (winter 2014/2015):
    sjuulstappersinhongkong.waarbenjij.nu
    sjuulstappersinazie.waarbenjij.nu


    - Kijk voor de reis naar Zuidelijk Afrika en Mauritius op (zomer 2014):
    sjuulinzuidelijkafrika.waarbenjij.nu

    Met vriendelijke groet,
    Sjuul Stappers

Tags: Sjuul, Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Sjuul

Ik ga op weg naar de malediven. 23 daagse reis. Tevens bezoek ik Sri Lanka en Abu Dhabi.

Actief sinds 13 Dec. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 5847

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

Mijn 13e wereldreis buiten de EU!!

Landen bezocht: